luni, 1 februarie 2010

La inceput

Mi-am facut si eu blog, intr-un final glorios, dupa lupte seculare cu lenea si setarile buclucase :). De ce? Buna intrebare. Poate pt ca stiu foarte multe lucruri despre domeniul asta, iar cei care ar fi interesati de subiectul asta nu prea au surse de informare in Romania. Exista o legislatie destul de completa, dar ea e foarte arida si greu de urmarit.
O sa incerc sa explic pe intelesuri tuturor ce sunt drepturile de autor, ce drepturi are un creator (compozitor, textier, interpret, regizor, etc) ce este un organism de gestiune colectiva, cum functioneaza sistemul de colectare in Romania si o sa va tin la curent cu ultimele noutati interne si internationale.
Am foarta multa informatie disponibila si o sa incerc sa o livrez intr-un mod cat mai inteligibil. De asemenea daca va intereseaza un subiect anume sunt dispus sa sar peste planul meu de parcurs si sa atac un anume subiect mai devreme.
Asadar sa incepem :)

PS blogul va mai suferi modificari la aspect, cat de repede ma prind eu cum se face una si alta. Aveti mila si rabdare cu un biet noob :(

4 comentarii:

  1. sa ai viata lunga. E mai greu de tinut pe internet cu blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit printre noi! Bună ideea cu blogul despre drepturile de autor, e un subiect la modă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine v-am gasit :). Blogul e un proiect mai vechi, care ar fi iesit mai repede daca nu incercam sa fac prea multe deodata. Cum ce vreau eu se numeste site, asta va fi urmatorul pas, candva anul acesta. Un site cum nu exista la noi, un fel de ABC al dreptului de autor si conexe :)

    RăspundețiȘtergere