joi, 3 martie 2011

Am implinit 1 an de postari

si am reusit sa-mi ratez propria aniversare. De fapt s-au scurs peste 13 luni de la prima mea postare, dar pana la urma momentul merita marcat, chiar si mai tarziu.
In 13 luni am reusit sa scriu 73 de postari, putin mai mult de 1 pe saptamana, ceea ce nu reprezinta o medie foarte grozava totusi. O sa incerc pe viitor sa fiu mai harnic :)

Subiectele acoperite au fost diverse, de la informatii despre OGC-urile romanesti, cu accent pe UCMR-ADA, cel mai mare OGC romanesc, despre evenimentele de zi cu zi din piata drepturilor de autor din Romania, un pic de munca de explicare si informare din domeniu, etc.

Pe viitor o sa incerc in continuare sa va tin la curent cu ce se intampla in domeniu, dar sunt deschis si la sugestii si idei :)

5 comentarii:

  1. Nu e chiar asa importanta frecventa articolelor ci continutul ei. Mie personal mi-ar placea sa postezi 2 articole pe luna care sa fie concise, detaliate si la obiect. LMA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideal ar fi sa fie frecvente si concise :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua...am nimerit pe site-ul dumneavoastra cautand legislatie privind plagierea de pe bloguri. Am o prietena care detine un blog si careia, de cateva zile i se preiau cu nemiluita toate postarile...cuvant cu cuvant. Exista o legislatie privind drepturile de autor online sau poate sa dea marunt din buze si sa-si puna blogul pe privat? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Exista legea dreptului de autor 8/1996 cu toate modificarile ulterioare care la art 7 spune clar ca si aceste postari sunt aparate de lege. Prietena dvs sa notifice respectivul site si in caz ca nu sterge tot contitnutul protejat poate chiar sa-l dea in judecata. E bine sa faca de acum print screen-uri ca sa le aiba in caz de proces (unde poate cere atat daune materiale cat si morale).
    Categoric nu trebuie sa lase situatia asa cum e acum!

    RăspundețiȘtergere